Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2014 21:00 - Люти чушки за депресия
Автор: uragana Категория: Други   
Прочетен: 1179 Коментари: 0 Гласове:
1



Ефедрина не е за препоръчване при депресия. Да, но естествените морфини в организма не са забранени, а даже са препоръчителни. Въпроса, е, как да се научим да ги извличаме. Аз примерно си оправих настроението, от много тежко на невероятно приятно, като изядох две малки много люти чушки. Даже втората я изплюх, за да не ме боли стомаха. При болката мозъка повлиява на жлезите с вътрешна секреция и те отделят ендорфини, това е естествен морфин в организма. Мозъка го отделя, за да притъпи болката от лютата чушка. Да, но лютото в устата ми премина а действието на естествените морфини си остана. Благодарение на това химично явление аз неусетно си изпрах бельото, обръснах се с желание и си оскубах веждите. Подредих си хола за отрицателно време, което въобще не ми се вярва, че го направих. Сега си въвеждам бележки в компютъра, които едва ли някой ден щях да имам настроение да въведа в компютъра и да ги преработя и щях само да си събирам листа докато един ден не ги изхвърля. Сега продължавам да пиша, като си слушам музика.





Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: uragana
Категория: Забавление
Прочетен: 24801
Постинги: 14
Коментари: 1
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031